sâmbătă, 28 martie 2009

Ora Pământului

Ora Pământului salvează 1.700 de kW! Astăzi, între ora 20.30 și 21.30, Parlamentul va stinge lumina în spiritul gestului-mesaj ecologist inițiat World Wide Found for Nature. Astfel, în ora ”întunericului”, Parlamentul va economisi 1.700 de kW :) 

L.E. TVR Info a prezentat un material intitulat ”Ora Pământului la București”, în care un elicopter care a survolat deasupra Bucureștiului a prezentat în exclusivitate imagini despre bezna în care s-a cufundat Capitala în intervalul orar 20.30-21.30. Sincer, la mine la Obor, e la fel de lumină ca în fiecare seară și am ieșit până jos, și nu am observat nicio schimbare. Oi fi eu orb sau e vorba doar de manipulare prin TV? :P 

Ora Pământului adună lumea în Piața Constituției, acolo unde vor susține un concert unplugged cei de la Sistem. Legătura dintre mișcarea ecologistă și formația pe butoaie? Zoli Toth, membru Sistem, este ambasadorul Earth Hour în România. 

IMPORTANT! În această noapte vom trece la ora de vară, ceea ce înseamnă că diferența de fus ora dintre GMT și ora locală va fi de +3 ore. Ora de vară a fost adoptată de România în anul 1979, din rațiuni economice în principal (economisirea energiei electrice). 
P.S. Ora 3 va deveni ora 4 ... deci ne dăm ceasurile cu o oră înainte și pierdem o oră de club/somn!

Alte știri importante în acestă sâmbătă: Google va disponibiliza circa 200 de angajati de pe posturi de marketing si vanzari, oficialii companiei argumentand decizia prin faptul ca au investit prea mult in trecut pe anumite segmente de activitate. 

Acum 2 săptămâni, mă arătam șocat de legalizarea incestului între adulți. Evident că ecoul reacției mele nu a existat pentru că mă citesc 3 oameni într-o lună :)) Ideea e că acum Partidul Conservator a luat problema codurilor juridice în mâna și a organizat ieri un miting-protest în fața Ministerului de Justiție, blamând adoptarea acestora. Articolul serios din CAN-CAN ... aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu