vineri, 27 martie 2009

Mondenii, în moarte clinică

Ajunși la cel de-al șaselea sezon, cei patru ”mondeni” au decis că e timpul să aibă un show mult mai complex. Deși entuziasmat când am auzit scoop-ul despre noul sezon, acum mă declar totalmente dezamăgit de ultimele patru episoade. Sunt foarte curios de ce rating scoate emisiunea pe prima luna (n.m. martie), așa că mi-am rugat un prieten să-mi facă rost.

Sunt foarte sigur că ratingul acestui show a căzut precum un avion în pădurea Amazonului. Vă dau un print screen când fac rost :) 

Idee: Prima TV nu va mai continua show-ul ”Mondenii” din toamnă dacă acesta continuă pe același trend descendent din punct de vedere calitativ. Cel mai probabil, Bendeac își va găsi locul în grila de programe a unui alt post. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu